23 januari 2012

Mooie webshop landelijke stijl

Ik heb vier maanden lang de Ariadne van een vriendin cadeau gekregen en in het laatste nummer stond een link naar de website van Living-in Dit is een prachtige winkel vol dure dingen, maar wel erg leuk om in hun webshop rond te snuffelen en ideetjes op te doen.



Trouwens, leuke deurknopjes vind je hier. Zo kun je een oud kastje of bijvoorbeeld je keuken eens een heel andere look geven.

Wat ook een prachtige site is vol mooie spullen van Clayre&Eef is deze winkel. Ik heb daar een bestelling gedaan voor ons nieuwe huis. Absoluut mijn favoriete woonmerk.

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor het doorgeven van de sites. Vooral die laatste is erg mooi. Daar ga ik eens snuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he, inspiratie opdoen voor jullie nieuwe huis?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg van een vriendin ook nog deze site door: http://www.tuttemerull.nl/
    Misschien nog iets voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je wilt reageren. Ik hoop dat je dat zult doen als de vrouw uit Spreuken 31:26 -Zij doet haar mond open met wijsheid,
onderricht uit genegenheid ligt op haar tong-