14 januari 2013

Indrukwekkend getuigenis

Hieronder een indrukwekkend getuigenis van Rachel Barkey. Rachel leed aan terminale kanker en ong. drie maanden voordat ze stierf mocht ze spreken op een vrouwenbijeenkomst. Rachel is in Juli 2009 overleden en ze liet een man en twee kleine kindjes achter.
Rachel legt in het filmpje het Evangelie heel duidelijk en eenvoudig uit, ze laat haar worstelingen zien met de ziekte en het waarom ervan en ze getuigt van haar geloof in Jezus Christus en laat zien wat onze uiteindelijke bestemming is en wat we met ons leven moeten doen. Heel, heel erg indrukwekkend.


Als je naar aanleiding van dit filmpje vragen hebt over het geloof kun je me altijd mailen op marjoleinmol@hotmail.com

5 opmerkingen:

  1. Dit had ik precies nodig om te horen vandaag! Dank U Here Jezus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg bijzonder en ook zeker bemoedigend! Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem gisteren bekeken. erg indrukwekkend!
    Levensveranderend wat mij betreft!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bijzonder getuigenis; het heeft me echt geraakt!
    Bedankt,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Marjolein,
    Ik kwam per toeval op je blog terecht (ik ben als fulltime werkende moeder wsl niet je meest logische volger maar ik zocht een recept) en stuitte op deze getuigenis. Dit was precies wat ik nodig had!!! Heel erg bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je wilt reageren. Ik hoop dat je dat zult doen als de vrouw uit Spreuken 31:26 -Zij doet haar mond open met wijsheid,
onderricht uit genegenheid ligt op haar tong-