06 september 2012

Geef je huwelijk een oppepper met deze uitdaging!!

Via IMom.com kwam ik aan deze leuke lijst met 30 uitdagingen om je huwelijk een oppepper te geven. Hang de lijst de komende maand in een keukenkastje en doe elke dag iets van de lijst. De meeste dingen van de lijst zijn altijd belangrijk (om elke dag te doen en aan te denken), maar soms vergeten we het of denken we er gewoon niet bij na en daarom gaan we ons er met deze lijst eens extra op focussen.  Doe je mee met deze uitdaging?


6 opmerkingen:

  1. Mooie lijst Marjolein, dat is zeker een uitdaging...en nu de uitvoering nog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lijst, maar dan kriebelt altijd de vraag zijn er ook lijsten als je man bijna door de week niet thuis is? of beter gezegt als je man alleen maar in het weekend thuis is.

    Dus vandaag de kriebel vraag maar eens op papier gezet.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitdaging! Ik doe mee! Ik ga zo je kaneelbroodjes bakken, ben erg benieuwd...!! Zal nog wel laten horen hoe ze smaakten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb de lijst uitgeprint en in de keuken gehangen. Komt onze dochter van 13 thuis...leest dit..... trekt het blad van het keukenkastje.....en roept: "dat hebben jullie toch niet nodig!"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke lijst. Ben eigenlijk nooit zo goed in lijstjes afwerken :) Maar er staan belangrijke dingen op waarmee je je respect en liefde kan laten blijken voor je man, als je het niet doet vanwege het lijstje, maar vanuit je hart natuurlijk. Sommige dingen doe ik al - automatisch of juist bewust. Aan andere dingen kan ik meer werken! En niet alleen 30 dagen, maar het is een start :)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je wilt reageren. Ik hoop dat je dat zult doen als de vrouw uit Spreuken 31:26 -Zij doet haar mond open met wijsheid,
onderricht uit genegenheid ligt op haar tong-