01 juli 2011

Love, love, love the Duggarfamily!

Al een aantal jaren kijk ik via Youtube naar de absoluut geweldige reality-serie '19 kids and counting'  .
Dit gaat over de Duggar-family. Een christelijk gezin met (nu) 19 kinderen! Jim-Bob en Michelle hebben er voor gekozen God te laten bepalen hoe groot hun gezin zal worden en ik heb echt nog nooit in mn leven zo'n leuk, gezellig, sociaal gezin gezien. De kinderen zijn goed opgevoed, ze hebben nette manieren, leren verantwoordelijkheden en zijn naar elkaar en naar de ouders toe erg respect- en liefdevol. De ouders hebben samen een heel goed huwelijk en geven daardoor echt een goed voorbeeld van een mooi christelijk huwelijk. Ze ondernemen vaak leuke activiteiten met de kinderen (bijvoorbeeld een reis met de hele familie door Amerika of op zendingsreis naar El Salvador met het hele gezin) én Michelle geeft ze allemaal thuisonderwijs (neem ik echt mijn petje voor af!)
Ik geniet altijd enorm als ik weer een nieuwe aflevering te zien kan krijgen via Youtube. De afleveringen worden gemaakt door TLC (The Learning Channel) en zijn helaas alleen nog maar in het engels te verkrijgen.
De ouders, Jim-Bob en Michelle, hebben samen twee boeken geschreven. Hun tweede boek is nog maar pas op de markt en staat nu op nr. 30 in de best-seller-list van de NewYorkTimes.

Hun eigen site is http://www.duggarfamily.com/ en via youtube hun je hun afleveringen bekijken via de zoekterm 16 kids and counting (eerste seizoen), 17 kids and counting (tweede seizoen) 18 kids and counting (derde seizoen) 19 kids and counting (vierde en vijfde seizoen).

Hier een voorbeeld van zo'n aflevering


en dit filmpje
 en hier ook een filmpje van Michelle's getuigenis. Erg mooi!

8 opmerkingen:

  1. hallo,
    Mijn naam is andrea en ik was nog niet eerder iemand tegen gekomen die ook fan was van de dugger family .Ik heb nu zo'n beetje alle afleveringen gezien op you tube ook de nieuwste staan erop .
    Echt een enorme inspiratie om naar te kijken en van te leren .
    gr andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej, De duggars familie is echt te gek!!
    Ik kijk het ook maar nu de oude afleveringen van de 17 kinderen..!
    zou er nog een 20ste kindje bij komen?
    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, Ik heb heb vraag. Weet iemand of je de boeken van de Duggars familie in Nederlands kan krijgen? Ik ben er naar op zoek..
    Gr Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt vpor je reactie, Angélique!
      Ik denk dat je boeken te bestellen zijn via bol.com of Amazon.com. Succes!

      Verwijderen
  4. Sinds kort kijk ik met veel plezier naar de duggars familie. Elke keer geniet ik weer en leer ik zoveel van hun manier van opvoeding. Op you tube kijk ik naar de andere afleveringen en het is elke dag weer feest.
    Gr, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zoals de meeste van jullie al wel zullen weten
    is deze leuke familie tegenwoordig ook op net 5 te volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nieuwe serie van vrienden van duggars op tlc. United bates of america. 20 kinderen. Nog niet op youtube!
    Groet Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe ik bij de afleveringen van de Duggars terecht ben gekomen weet ik niet meer, maar ik geniet ervan om de videoos te bekijken en web-log- en facebookpagina's over de familie op te snorren!
    Mooi hoe ze hun vertrouwen op God stellen en de bijbelse waarden en normen naar buiten dragen.
    En ooo...de bruidjes!! Ik vind Jinger's trouwjurk hèt plaatje maar die van Jessa ook heel fraai,...een romantische , volumineuze jurk.
    En nu wachten op het huwelijk van Joy-Anna en Austin :hartje:

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je wilt reageren. Ik hoop dat je dat zult doen als de vrouw uit Spreuken 31:26 -Zij doet haar mond open met wijsheid,
onderricht uit genegenheid ligt op haar tong-