27 oktober 2015

Eindelijk weer een nieuwe blog.....en update gezin

Lieve bloglezers,

Na een half jaar geen blogs te hebben geschreven, is het tijd geworden het bloggen weer op te pakken. De reden dat ik een poos niet heb geblogd is dat ik een hele zware zwangerschap heb gehad. Ik had erg weinig energie en was constant moe en duizelig. Daarnaast heeft manlief een aantal reizen naar het buitenland gemaakt (onder andere naar Siberië) en droeg ik de zorg voor mijn vier meiden wekenlang alleen. Tja en toen werd het zomervakantie en begon mijn nesteldrang ernstige vormen aan te nemen, haha. Elke kast, elk raam moest gewassen en gepoetst worden. En toen op 7 september werd de reden van dit alles geboren: onze vijfde dochter Madeleine. Wat zijn we blij en dankbaar met onze kleine meid. Ze is zo mooi donker en ze heeft zoveel prachtige zwarte haren. Madeleine is een rustig, lief baby'tje. Ze drinkt en slaapt goed en huilt weinig. Ook haar vier zussen zijn apetrots op haar, al moet Olivia nog wel een beetje leren dat een baby geen pop is ;) Na een goede bevalling en fijne kraamtijd is mijn ongeplande 'zwangerschapsverlof' voorbij en wil ik het bloggen weer op gaan pakken. Ik heb er ontzettend veel zin in om weer dingen met jullie te mogen delen en ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor jullie geduld en medeleven in het afgelopen half jaar.

Anna Sophie met Madeleine

Myrthe

Amélie

Olivia

 

Onze trots!

Verwennerij

Traktaties school


Prachtige zwarte haartjes
 
Geboortebord gemaakt door een vrouw uit onze gemeente
 
 
Wat een rijkdom!
Madeleine Anna Elisabeth

 
 
 




40 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te zien en wat een rijkdom!! Van harte met jullie 5e meisje en heel veel zegen en wijsheid gewenst in het opvoeden. Ik lees weer graag met je mee de komende tijd. Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie gezin. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie vijfde meisje. Je kunt op de foto's goed zien dat ook haar zusjes heel verguld zijn met haar. Fijn dat je de draad weer oppakt, ik lees weer graag mee. Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom 'terug'! Leuk dat je het bloggen weer op wilt pakken.
    Van harte gefeliciteerd met jullie Madeleine! Wat een rijkdom zeg, 5 dochters! En wat hebben ze allemaal mooie namen!
    Liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! Wat een rijkdom! Ik ben blij dat je weer terug bent ��
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 5de dochter. Wat een mooi meisje!
    En wat een leuke foto´s van jullie gezin.
    Fijn dat je weer terug bent;)
    Gods zegen!

    Groetjes,

    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn om weer van je te lezen. Gelukkig dat het goed gaat met jullie.
    Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje. Gods zegen in alles toegewenst.
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Marjolein,

    Van harte gefeliciteerd met jullie lieve meisje! Wat een leuke foto's zeg van jullie gezinnetje en wat een wonder dat alles goed is gegaan. Na een zware zwangerschap kun je dan nu hopelijk echt elke dag volop genieten! Voordat je een half jaartje stopte met bloggen, was ik je net een tijdje gaan volgen en ik vond het altijd mooi (en herkenbaar) wat je deelt. Fijn dus dat je het bloggen weer op gaat pakken, al begrijp ik ook goed dat je het even een tijdje stil hebt gelegd. Gods zegen voor jou en je gezin!

    Lieve groet,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je me bent gaan volgen, Annemarie. Jij ook Gods zegen toegewenst hoor. Groetjes!

      Verwijderen
  8. Wat fijn om weer wat van je te horen (lezen), van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en veel geluk toegewenst samen!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met jullie vijfde kindje! Wat een lieve schattige foto's.
    Wij verwachten in maart ons tweede wondertje :-)

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd Anita, wat een zegen en rijkdom! Goede zwangerschap gewenst hoor!

      Verwijderen
  10. van harte gefeliciteerd met jullie vijfde meisje!! Gods zegen in alles maar vooral ook in de opvoeding! ik lees graag je berichten! groetjes gosien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn weer wat van je te horen!
    En van harte gefeliciteerd met jullie lief dochtertje!
    Zo te lezen heb je een zware tijd achter de rug, hopelijk mag je weer goed aansterken.
    Hartelijke groet, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, het was inderdaad een zware tijd. Maar nu gelukkig weer veel energie, daar ben je dan extra dankbaar voor. Groetjes!

      Verwijderen
  12. Jeeee! Je bent er weer! Hartelijk gefeliciteerd! Wat een heerlijke foto's van je prachtige gezin. Genieten geblazen! Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Marjolein en familie,
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Madeleine. Wat leuk!!! Op 13 september ben ik ook bevallen van een dochter (we hebben al een zoon van 2 jaar) En volgens mij hebben onze dochters het zelfde pakje (het witte jurkje met roze stippen) :)
    Hopelijk breekt er nu een rustigere tijd aan voor jou/jullie! Ik wens jullie het allerbeste. En ik ben benieuwd naar je schrijfsels...
    Groetjes Marieke J.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé, wat leuk Marieke! Gefeliciteerd met je kleine meid. Wat een zegen he?! Groetjes!

      Verwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd! Wat een prachtig meisje!!! Ik had een tijdje geleden me aangemeld als volger, ben blij dat je gaat posten weer! Wat een mooi bord zeg voor in de tuin!
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je me gaat volgen Cora. Ja dat bord is prachtig. We hebben er veel reacties op gehad, ook uit de buurt.

      Verwijderen
  15. Hoera, wat een meydenfesteyn! Gefeliciteerd met Gods gift! En suczegen in alles.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat kun je wel zeggen Maaike ;) Jij ook veel zegen in alles toegewenst hoor! Groetjes Marjolein

      Verwijderen
  16. Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Wat een rijkdom 5 meisjes! Gods zegen toegewenst! Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met zo'n wolk van een dochter! Zo te horen is het een beetje een vergelijkbare zwangerschap als die van mij, met dat verschil dat ik nog mag bevallen. Fijn om te lezen dat het met jou weer goed gaat nu!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie hoor. Sterkte met de bevalling, hoop dat het allemaal voorspoedig mag gaan. Groetjes!

      Verwijderen
  18. Ha Marjolein,
    Gefeliciteerd met jullie vijfde dochter! Fijn dat alles goed gaat! Wij hebben in oktober ons vierde kindje gekregen. Altijd weer bijzonder he! Ik volg je blog altijd met veel plezier!
    Groetjes Anke Bakker-Baaij (uit Tholen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alsnog gefeliciteerd!
    Lees sinds enige tijd je blog , maar door ook een zware zwangerschap en drukte na de geboorte van (ook)ons 5 de kindje kwam het er niet zo van. Leuk ook; onze dochter feline is op 3 september jl. geboren dat s heeld niet veel...Inderdaad een grote rijkdom en zegen! Groetjes,Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je wilt reageren. Ik hoop dat je dat zult doen als de vrouw uit Spreuken 31:26 -Zij doet haar mond open met wijsheid,
onderricht uit genegenheid ligt op haar tong-