22 mei 2012

Leuke links

Hieronder een aantal leuke links die ik zo af en toe van gastblogger Danielle krijg toegestuurd.

  • Vind je het leuk om de haren van je kinderen of van jezelf op een romantische manier te vlechten of op te steken, kijk dan eens naar deze filmpjes
  • Nieuwe Bijbelhoes nodig? Kijk eens hier voor superleuke hoezen
  • Prachtige muziek van de gospel(mannen)groep 'At Once' uit Urk
  • Op zoek naar een origineel kraam (of kinder) cadeautje?
  • En als laatste een prachtig en indrukwekkend filmpje over galactische aanbidding (over het heelal) van mijn zwager Wouter, zie hieronder.





3 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik kan alleen maar simpele vlechten maken - ben niet zo'n handigerd. Dus ga ik dat filmpje kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Indrukwekkend zeg dat filmpje. Wat is God toch oneindig groot. We snappen er als mensen vaak helemaal niets van.
    Wist niet dat Wouter je zwager was, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zeg die link naar het haren vlechten.
    We hebben binnenkort bruiloft en ik heb vier meiden met prachtig lang haar.
    Nu heb ik mooi ideetjes en kan ik nog even oefenen:)

    P.s ik heb echt bewondering voor je blog, ik kom zo nu en dan even lezen en wordt hier echt blij van.

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen

Je reactie stel ik erg op prijs