12 juni 2011

huisinrichting

Enorm genieten kan ik van het kijken in woonbladen en het kijken op prachtige blogs van vrouwen die ongelooflijk veel smaak hebben en de gave hebben hun huis ontzettend gezellig in te richten. Ikzelf hou van de landelijke, brocante woonstijl met hier en daar een beetje Riviera Maison ;-) Ik ben erg romantisch aangelegd, dus bij mij veel parels, roze, kant en nog veel meer. Nu mag ik binnenkort een nieuw huis in gaan richten, dus ben ik ijverig aan het snuffelen gegaan om ideetjes op te doen en me daarna flink te gaan uitleven op mn nieuwe huis. Wat ik het allerleukst vind is dingen vinden en opknappen die spotgoedkoop zijn, maar toch lijken op de duurdere meubels uit de winkel.

Hier een paar sfeerfoto's die ik overal en nergens vandaan heb geplukt, hoop over een klein poosje mijn eigen foto's te plaatsen:








Een leuke brocante-blog is:

http://www.allesbrocante.nl/blogs/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Je reactie stel ik erg op prijs